25 april

Idag är det såå skönt väder!!
Husse åkte iväg och tittade på motorcyklar lite så jag bestämde mig för att göra dagens promenad lite speciell.
In i gäststugan (eller förrådet som det är för tillfället) och fram med rollerbladesen. Jag har aldrig åkt med Nova innan plus att jag inte e speciellt bra på att åka så det var spännande att se hur det skulle gå. Det gick jättebra! Hon hade lite svårt att hitta in i travet och ville gärna springa i början men sen hittade hon sitt tempo och gick som en klocka. Hon var jätteduktig faktiskt. Sen klantade jag mig och trillade en gång men det var inte hennes fel (asfalten tog slut under vänster foten). Det är ett perfekt spår på 3 km runt husen här så det blev lagom att börja med. Värmen gjorde sitt också så hon fick igång flåset. Det känns som om man kommer ta den rundan ett antal gånger nu i sommar.
Väl hemma njöt jag av solen lite.

Nova ligger och njuter i solen vid våran "matplats".




Filmade lite också. Hon är så trött att hon inte orkar röra sig men vifta på svansen går ju alltid. Så fort man kom nära henne började svansen gå som fan.
Det blev 2 filmer men i den ena fuckade sig kameran, den verkade ha svårt att fokusera av någon anledning så den blir suddig lite då och då.

Film 1
Film 2 (jättesöt men såklart suddig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0