29 april

Idag har jag gjort en av mina favorit sysslor! Jag har varit med när en polare tauerade sig. Det var hans första! Han tyckte det var ganska kämpigt men va fan det var en 3,5 timmars sittning så det var kanske inte så konstigt. Jag började dagen med Novas och min rullar runda. Hon var INTE på ge idag. Hon var så jäkla slö fick typ dra med henne hela vägen. Jag tror hon inte tyckte det var kul att gå upp tidigt och sen ut att springa direkt. Hon har legat och sovit hela dagen sen hos Tobbes mamma som hon varit hos under dagen. Det tog nog hårt på henne:) Nu ska va se mitt älskade Greys!

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag har aldrigt prövat åka rullor med nico, det verkar skoj men e lite rädd föt att han skulle sticka efter nån kanin med mig i släpet!!

2009-04-30 @ 18:44:03
URL: http://ericasfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0