26 mars

Igår var jag hos min kusin. Hon äger en skönhetssalong inne i Lund (tokyo makeover). Min lillasyster praoar där nu i 2veckor så jag tyckte det var ett bra tillfälle att träffa dem båda. Jag fick en portömning och jäklar vad ont det gjorde! Sen frågade syrran om hon fick vaxa mina ben, jovisst klart hon fick! Jag var hade massa vaxfläckar överallt och jag har sett nu att jag har lite fält här och där som hon har missat men what the f*ck, nu är inte mina ben ludna längre ;-)

Jag och Tobbe var på gymmet idag. Han skulle ha sin "introduktion" så jag passade på att följa med och köra igenom mitt schema. Fy fan vad det var mkt jobbigare än förra gången. Antagligen för att jag gjorde alla 3 set efter varandra denna gången och jag är nog fortfarande trött i musklerna sedan tisdags.

Novas nya smeknamn här hemma är löparen för tillfället :-) hon blöder MYCKET nu, det hinner droppa på golvet när man tar av det när hon ska ut och kissa.

Och ja just det Mr. Scardia meddelade idag att han har sett bilderna som jag skickade och att han vill jag kommer in till Malmö så att han får träffa mig. Det verkar ju positivt men man vet aldrig, hade varit kul!  Jag gillar verkligen hans grejer också de är så fina (tycker jag iallafall) Ni kan kolla hemsidan här om ni vill veta vad det är för grejer.

Nu ska vi kolla på criminal minds :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0