31 mars

Hejsan hopp.

Idag var det hundkurs, det var 6:e gången och jisses vad duktiga alla hundarna är.
Jag var lite orolig hur Nova skulle vara idag men det gick bra. -Nosen var som fastlimmad i gräsmattan mellan övningarna men hon kunde faktiskt samla sig och fokusera hyfsat när vi skulle göra något. Sen kissade hon inne på dörrmattan den grisen. Hoppas hon inte tappar rumsrenheten under löpet. Det har inte varit något problem annars så det kanske bara var en engångsgrej.

Igår så var jag på gymmet och gick igenom hela mitt program i godan ro, var där i nästan 2 timmar. Jag la till lite övningar, plockade bort ngr kilon på vissa maskiner och höjde vikten på vissa. Nu har jag nog fått fram det optimala för mig just nu. Har lagom mkt träningsvärk runtom i kroppen, gött!

Kommentarer
Postat av: Erica

är det beach 2009 som hägrar ;)

vi får ta en plydate med hundarna när stumpan slutat löpa!!

2009-04-01 @ 09:32:52
URL: http://ericasfamilj.blogg.se/
Postat av: Hanna

ha ha beachen 2009 prova mer 2013 eller ngt ;-) ha ha.. absolut! var ett tag sedan..

2009-04-01 @ 21:59:38
Postat av: Martina

Sluta gnälla! Tänk på stackars mig, jag kommer att se ut som en flodhäst som flyter omkring i saxtorpssjöarna i sommar... :(

Näe fy! Jag ska flyta omkring i vår pool där ingen ser mig. 1-2 månader till sen kommer jag att gå under jorden... Vi ses när jag e i form igen! ;) Typ förhoppingsvis nästa sommar!!

2009-04-02 @ 15:19:14
URL: http://martinamedflock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0