13 maj

Oj oj oj, vad hundar och matte njuter av trädgården nu när det är så fint väder! Nova och Eddie tullar omkring medans jag försöker fixa en snygg bränna (varför har jag så svårt för att bli brun nuförtiden? Innan kunde jag ligga en halvtimme och blev brun som en pepparkaka) Det är så kul att kolla på Nova när hon själv rör sig runt i trädgården. Annars så går man ju alltid med henne och hon har nog mer koll på oss än va man tror. Nu när man sitter stilla i en solstol så bryr hon sig inte om en och gör mer som hon "vill". Luktar lite här, tuggar lite där, kollar vad Eddie hittade för ngt kul osv.

Idag är jag nervös! Jag ska in och kolla en skiss på min nästa tattis. Den kommer bli ganska stor och så pass smärtfull att min tatuerare som har gjort 3 innan på mig (varav en rakt över revbenen) frågade o jag var säker att jag klarade det. Då! blev jag nervös! Han har aldrig frågat det innan ju. + att den är min första stora. Har aldrig suttit mer än en 2-2,5 timme innan. Usch! Varför sa han så! Elakt! Men det blir bara att bita ihop för det ska gå! Eller ja jag får ju se hur skissen blev först. Hoppas att jag gillar den! Tänk så gillar jag inte den alls. Fy va hemskt att bara tack men nej tack gör en ny tack! (alla tacken lindrar käftsmällen tycker jag ha ha) Nä nu ska jag försöka trycka i mig lite frukost.

Ps. Nova eftersöker lite lekamrater hon tycker det var längesedan hon fick busa! ;-)

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad nyfiken jag blev nu! Vad ska du göra?!! Eftersom han säger att det är så smärtsamt när du redan har över revbenen? :-)

Adonis e alltid sugen på att busa med Nova! :-)

Vi kanske kan ses på fredag?!! Idag har vi tävlingslydnaden och imorn har vi träningsgruppen så han får inte trötta ut sig med lek på dagen, men på fredag har vi inget! Vill ni fortfarande hänga me på terrierutställningen på lördag?!!

KRAMAR

2009-05-13 @ 12:08:19
URL: http://martinamedflock.blogg.se/
Postat av: Erica

vad blir det för motiv? över revbenen låter ajaj! jag har ingen tatuering men det e nog dax snart

2009-05-14 @ 11:07:37
URL: http://ericasfamilj.blogg.se/
Postat av: Martina

Har ni sol hos er?!! Då kommer jag bort till er för jag har knappt sett solen på dagarna på typ 2 veckor nu... På kvällen e det fint, men vem fan blir brun av kvälls solen...!!?

Vi ses imorn! :-D

2009-05-14 @ 20:10:43
URL: http://martinamedflock.blogg.se/
Postat av: Erica

e det inte dax att slänga upp några bilder på den nya tatueringen???????????? ;) nickenyfiken

2009-05-26 @ 06:46:59
URL: http://ericasfamilj.blogg.se/
Postat av: Martina

TACK Hanna! Vad gullig du är!

E det inte dax att uppdatera bloggen tycker du? ;-) Hoppas allt är bra med er! Det var länge sen vi såg er!! Adonis saknar sin halvsyster!

Balder e hemma nu ett tag, han vill komma o peta på Eddy en dag :-D

KRAMAR

2009-05-27 @ 19:18:26
URL: http://martinamedflock.blogg.se/
Postat av: Erica

ja jag säger som Martina e det inte dax för en uppdatering megapik ;)

2009-05-27 @ 21:41:40
URL: http://ericasfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0