Då var det dags igen!

Jag vet jag vet! Det var ett BRA tag sedan jag skrev sist men jag har faktiskt inte hunnit få internet här ute i huset.. Men nu är det färdigt och guuud vad skönt! Man har verkligen känt sig handikappad!! Det har ju hänt en del sedan sist men jag tänkte bara dra det roligaste snabbt sen kör jag på from idag :)

Har hänt:
*Vi har som sagt flyttat till hus,väldigt mysigt och avslappnande att bo i skogen + att hundarna verkligen trivs här. (bilder kommer)

*Jag går valpkurs med Nova-bus.

*Jag var med på grand hotels bröllopsmässa och fick gå i super fina brudklänningar

*Nova har börjat tappa sina tänder och kan nu hoppa upp i soffan alldeles själv! (duktig tjej!)

*Vi har köpt motorcykel!
Kawasaki Ninja 250R  (Jag valde)


*Min teori till motorcykelkort är bokad 1 dec!! (håll tummarna)

*Jag har äntligen gjort min Tiiah tatuering, den har inte riktigt läkt ännu men jag är riktigt nöjd! (Har bokat 2 tider till)


Det var nog det mesta, tror jag! Så nu är ni hyfsat uppdaterade..

Idag:
Vad har hänt idag? Hmm jag fick sova länge idag jobbade natt igår, skönt att sova!
Sedan var vi och köpte Mc-hjälm till mig, inget flashigt bara helt svart. Tänkte satsa mer på stället, har hittat en jacka i rosa och grått med camo mönster, den vill jag ha! Sen så var vi och gick lite vid sjöarna med vovvarna. Vi vågar inte gå så länge med Nova för hon är ju så liten så efter 30 min blev det bra, hon har fått spara upp sig några dagar innan.. Tycker det är bättre att låta henne gå i trädgården och ta lite längre rundor 2 ggr i veckan.. Är lite tråkigt, längtar tills man kan gå på mysiga långrundor med henne.. Det var allt, nu är vi hemma och vovvarna sussar sött i soffan..

Ska lägga in lite nya bilder på Nova.. (Blir mkt bilder men men)
Nu ska jag laga mat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0