Full rulle!

Allt rullar på för fullt här.. Vi var på banken idag för att diskutera lån och husköp och liknande.. Ska bli superspännande att flytta ut i skogen!

Eddie har släppt loss helt här hemma och vovvarna leker som galningar, det är så kul att se hur kul de har med varandra och att det inte bara är Nova som försöker leka utan att även Eddie tar lite initiativ..

Jag har också varit och hämtat våran nya bil! Jättefin och superskön att köra!! Ja som sagt full rulle hos oss just nu..

Nu sak jag köra till min faster som fyllde 40 igår!! 
Eddie, Nova och Tobbe får stanna hemma medans jag åker iväg och äter gott! ha ha
Det blir nog lite för mycket för Nova med allt folk annars..

Usch det blir nog jag som får ta nattpasset idag. Man börja känna av sömnbristen lite, har inte sovit en hel natt sen förra torsdagen.. Men men får man in rumsrenheten snabbt och inte slarvar i början så blir det lättare sen, jag längtar tills dess!! ha ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0