12 feb - Äntligen en hundbyrå

Hallå allihopa!

Igår köpte vi en byrå till hundarnas grejer (har legat i en flyttkartong sedan vi flyttade in så jag tyckte det var på tiden). 
Det är en vit byrå a la Jysk :) 

Inget jättestylish men jag tycker den har lite stugekänsla över sig, är nog pga korgarna. Den första vi köpte var sönder så inte bästa kvaliten kanske men för 666 kronor kan man knappast kräva det heller:)  Det är en grej som var så sjukt bra med den. Den var färdig monterad och klar, bara att lyfta rakt upp ur lådan.  
Jag är en IKEAperson och IKEA =  bygg ihop skiten själv, kanske inte är det roligaste som finns.

Så nu har jag lastat in alla hundgrejerna och fick faktiskt plats med lite av våra grejer med, vilket är toppen vi behöver all förvaring vi kan få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0