19 feb

Hejsan hopp!

Idag har Eddie varit lite sjuk.. Han är kass i magen men har ingen feber och är pigg och så, så det e ingen fara..
Jobbigt har det varit dock. Eddie gör inte som Nova och säger till när han vill ut.. Utan han väntar tills vi skickar ut honom. Detta har ledt till att han har bajsat inne hela ett antal gånger iochmed att han inte har kunnat hålla sig.. Trevligt va?! 
Det började 4 i morse, sen 3 ggr till under natten/morgonen, efter att vi kom upp har vi kunnat skicka ut honom när vi trott att det varit dags men det har ändå varit 2 olyckor till, inte kul!

Vi köpte ju ett nytt koppel till Nova i lördags och jag kom på att jag glömde berätta vad expediten sa. Jag kan ju börja med att berätta att jag inte alls gillar den här tjejen. Hon pratar som om hon är störst bäst och vackrast och som om hon vet ALLT. Hade hon nu varit störst, bäst och vackrast och vetat allt så hade det inte gjort mig något men det är sjukt irreterande när hon inte är något av ovanämda.. Det dessutom var det hon som sa till mig att jag var tvungen att ha minst storlek 50 till Nova i hennes vintertäcke, inget annat skulle passa henne och när hon berätta detta för mig så prata hon med en som om man va dum i huvet och inte kunde något om min ras. Jag sket i vad hon sa och köpte ett i storlek 40 (det var för stort) Iallafall tillbaks till vad hon sa nu när jag skulle köpa kopplet. Jag kom fram till kassan la upp kopplet så säger hon (den dumma jäveln) "når verkligen det ner" i lagom kaxig ton som vanligt.. Åhh jag ville bara drämma till henne.. Va fan skulle jag köpa det för om det inte når ner?!? Jag hade kunnat spänna det i ringen i handtaget så et blir hälften så långt och det hade fortfarande nått ner.. Idiot!

Men fint va det iallafall eller ja det e ju inget speciellt med det men jag har spanat in ett brunt halsstryp med guld kedja och små guldnitar som är jätte sött och matchar perfekt till.. :) (Läder grejerna är så dyra bara så jag fick vänta med det)


(Fröken degar i soffan,det finns en anledningen till att tobbes syskon kallar henne för buddha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0