21 feb

I förrgår natt började, igår fortsatte det, idag rullar det vidare. Maginfluensan är här!!!

Eddie blev lite bättre i magen under em igår, sen under kvällen blev han sämre igen. Vid 21 tiden började Nova också och sedan rasade det utför. De åt inte och drack inte så vi har tvångs vattnat dem med sprutor varje timme och kollat tempen (inte under natten) Nova fick feber runt 2 det låg på gränsen till djursjukhus där men febern gick ner snabbt så vi stannade hemma. Vid 4 vattnade, tempade jag dem en sista gång och gick ut med dem. Sen orkade jag inte passa dem längre och gick och la mig. Halv 5: bajs, halv 7: bajs, 7: bajs, halv 8: bajs, 8: bajs och 9: bajs sedan fick vi sova tills 12.. Hoppas att vi får sova lite mer inatt har inte fått så mycket sömn de sista 2 nätterna. Nu ska vi fasta dem till imorgon och sedan försiktigt sätta igång med torsk,ris, stomax och eventuellt rani q. (Tack för tipsen Martina) Nu är det dags att vattna dem igen, så jag måste gå.. Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0