Älskar helger

Jag älskar helger det är så skönt att leva mañana och bara göra vad man vill..

Så här lades denna helgen upp..

Fredag:
I fredags kväll så var jag på bio med Tobbes mamma.. Vi såg Benjamin Buttons otroliga liv.. Hade förväntat mig otoligt mkt av denna film och har längtat efter att se den sedan innan jul.. Den mötte nästan mina skyhöga förväntningar och jag gick ifrån biosalongen med ett leende på läpparna.. Mina ben var inte lika glada, det är otroligt obekvämt att sitta 3 timmar i biostolarna, man har ingen plats till bena..
Under bian blev Nova passad av Tobbes styvpappa och tydligen gillar hon inte riktigt att bli lämnad.. Är en av oss där är det okej men när vi båda går så tycker hon inte om det.. Det är synd men vi får försöka boosta upp självförtroendet lite..

Lördag:
Min tjej kompis som precis flyttat till Stockholm var nere över helgen.. Självklart passade jag då på att träffa henne.. Det blev en lite fika, sen hem till henne, sen burger king.. Whoppern är inte alls lika god som den var förr!
Sen var det dags att åka hem igen och kolla på Ultimate Fighting Championship (UFC).. Galan sändes live från Las vegas och började kl 04 lördag natt (eller söndag morgon kanske).. Tobbes bror Andreas gjorde oss sällskap. Vi kämpade oss igenom hela galan och lagom till tuppens kuckeliku kom vi i säng..

Söndag:
Vi körde in till Lund och åt middag hos Tobbes mamma. Efter maten gick vi ut med barn och hundar till pulkabacken.. Jepp det var snö i Lund.. Undertiden barnen åkte pulka släppte jag Nova på en gräsmatta brevid.. Vi lekte i snön och jag passade på att träna lite inkallningar och det gick himla bra, trots andra hundar och brist på godis.. 
Hon tyckte att snön var mycket roligare denna gången än förra men lite kall.. Hon skakade fastän hon hade ett tjockt täcke på sig.. Sen for skutan hem och vilken tur jag har.. Jag hann se Beckfilmen på 4:an innan kvällens mainevent började, Superbowl.. Jag vet inte varför men Tobbe har fått för sig att han ska se matchen/showen.. Inte så superkul..  

Kommentarer
Postat av: Martina

Varför fick inte vi passa Nova?!! besviken Hon hade juh haft jättekul här!!

2009-02-02 @ 17:14:09
URL: http://martinamedflock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0