Just det

Jag hade ju lite mer att berätta..

Jag kan inte skriva några kommentarer varken på min eller någon annans blogg längre.. Tror min dator har fått flipp :)
Bara så ingen tror jag e knäpp.. ha ha..

Sen har ja en liten insident (eller hur det stavas) att berätta om..
För några dagar sedan var vi hemma hos Tobbes mamma.. Hon bor i lägenhetshus så där gäller det att dra på skor och jacka, ta hissen ner och kissa hundarna.. Under en kissrunda var Tobbe och Nova borta lite länge än de brukar.. De hade träffat en hund (såklart)..
Det hade varit en äldre man med en 3 årig kastrerad pitbull mix som han tog hand om då hans dotter hade varit tvungen att åka iväg i jobbet.. Han frågade vad Nova var för ras och Tobbe sa "staffordshire bullterrier" "min med" säger mannen då.. Hmm kan gissa att Tobbe började undra lite nu men de fortsatte prata.. "men din är renrasig va?" frågar mannen sen "ja det är hon" fick han till svar.. "Ja det är ju inte min men man kan ju se det för din har ju vita klor och min svarta" (ha ha ha) Tobbe visste inte riktigt vad han skulle säga till den gamla mannen så han svarade bara "ja" ha ha (Nova har inte en enda vit klo) ha ha men sen kommer det konstiga(eller konstigaste kanske)..
När Tobbe ska gå så säger mannen att "det var väldigt trevligt och att hans hund inte brukar fungera med andra hundar" FÖR HELVETE, VARFÖR SKULLE DE DÅ HÄLSA!!!! men kom igen vet du med dig att din hund inte fungerar med alla hundar så va fan ska du presentera den för nya hundar för? Om det inte är en hund som den ska leva med, håll dig till de du känner och vet att din hund fungerar bra med.. 
Tur att det inte hände något! Vissa människor e knäppa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0