18 feb

Hellu!

Jag skrev ju för ett tag sedan att jag hade beställt ett nytt halsband till Nova. Det har redan kommit men det blev lite fel på det så vi skulle få ett nytt därför väntar jag att fota tills det andra också har kommit så får ni se båda två :) superfina är de!! Längtar tills det nya kommer.

Jag beställde lite grejer från H&M i förra veckan och de har äntligen kommit!! Jippie!! Ska hämta dem sen när vi ska in till Lödde och handla.. Jag beställde en vanlig vit farfarströja, en tunika, gråa tights, en luvtröja som är förlängd så det blir en klänning och ett linne och en kofta i samma färg.. Allt detta kostade 195,50, därför älskar jag H&M!!

Nä nu ska vi nog åka och handla snart ha det så bra allihopa...

Just det jag måste bara tipsa alla er som gillar titta på TV att kolla in serien The Big Bang Theory, den är klockren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0