ChiliCheese och traktorer

Igår var vi inne i lund.. Vi tog en snabb runda på Nova Lund och fick handlat lite inför kommande vecka..
Jag börjar dansa och Tobbe ska börja spela handboll..
Det är så jäkla störigt. Jag kom precis på att både min dans och Novas vardagslydnadskurs är på tisdagar, så jag kommer inte kunna gå med henne. Jag var helt säker på att dansen var tisdagar och hundkurserna torsdagar tills jag kollade när kursstarten för Nova var, satan! Men men då får Tobbe chans att jobba lite med henne, det var jag som gick valpkursen med henne...

På kvällen så stack vi til Max och beställde lite ChiliCheese men de har blivit så jäkla starka på sista tiden, fattar inte varför. De var så jäkla goda innan och nu bränner de sönder käften på en..

Idag var när vi var ute med hundarna passade vi på att prova att ha Nova lös, lite mer än vanligt. Det gick bra (hyfsat bra) och hon fick tom träffa en traktor.. Det var inget speciellt med det. Tyckte hon tills den körde förbi oss, då tyckte hon den var lite väl stor och högljudd tror jag för hon smög in bakom oss..

Nu har vi precis kommit hem, vi har varit hos min pappa idag och ätit..
Smaskigt blev det för hundar också, blev lite kyckling till dem med..


Vi fotade lite idag under promenaden men de flesta bilderna blev såhär.


Blev några bilder där man kan se hela hunden också :) men det blev inte något bra direkt...


'

Sen fotade vi lite hos pappa också



Man ser riktigt hur hon njuter

Det är kul att pussas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0