Hatar detta vädret!!!

Varför måste det vara såhär? Det  är jätteslaskigt och ruggigt väder..
Efter varje promenad är hundarna helt ner lerade och det blir raka vägen in i duschen så fort man kommer hem, super tråkigt!! (tur att de bara e 2).. Det hade räckt bara det var ngr grader kallare -1 hade varit perfa, så marken är frusen och vädret lite mer krispigt och friskt :) 

Igår kväll så åkte jag in till malmö med en av mina bästa tjej polare. Jag var hennes stöttepelare när hon fick sin andra tatuering.. Gud vad sugen man blir! Tur att vi inte har ngr pengar till det för annars hade jag väl också kommit hem med en:) Nä fullt så illa är det inte men jag är ganska säker på att det är en tid bokad till mig nästa månad (om ekonomin tillåter vill säga) Grattis mamma!! ha ha, hon får alltid samma nervösa uttryck i ansiktet när jag pratar om tatueringar.

Nä nu ska jag gå och hjälp karlen städa lite (förstäd för imorgon! ha ha)

Ps. Heja Sverige! (Handbolls VM, för er som inte fattar) Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0