En riktigt skitdag

Idag har varit en händelserik dag :)

Igår fick vi stopp i våran toalett.. Vi försökte att "lösa upp" proppen hela dagen, vi försökte flera olika grejer men inget hjälpte.. Så i morse kände vi att det var dags att ringa in det stora artilleriet.. SPOLARNA!!
2 killar kom hit och de höll på i över en timme.. Till slut löste det sig.. Det hade tydligen varit en envis stor propp som satt långt in i  röret, inte konstigt att vi inte klarade det själva.. Den ena spolaren sa iallafall att våra rör verkade nya och att vi bara haft otur.. Tur i oturen...
Så nu kan vi spola ordentligt i toaletten till det blygsamma priset av 2100 kronor!!!

Jag har bytat danskurs!! Jag ringde danskolan och jag fick byta till en annan kurs. Förhoppningsvis kommer det vara en lite mer erfaren lärare. Det är en grej som är jättebra, denna kursen är på fredagar vilket betyder att jag kan var med på vardagslydnadskursen med Nova.. Jippie!!

Nova tar det lugnt i soffan som vanligt :)


Vi har sparat några av Tiiahs finhalsband i hopp om att de skulle passa Nova när hon blir stor. Jag provade ett av dem innan idag och jag kanske ska sluta hoppas eller vad tror ni? ha ha

Jag gillar hennes lilla diva-pose :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjhoho skoj att du med bloggar!!!

Har du inte lärt dig att man INTE får lov aatt slänga bindorna i toaletten ;)

2009-01-29 @ 18:18:07
Postat av: Hanna

Ha ha, jasså det säger du!

Hade varit kul att veta vem det är!

2009-01-29 @ 19:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0