12 mars

Idag så fick vi trevligt sällskap under våran promenad. Det var vi här hemma, Martina plus hennes 3 staffar i olika åldrar och Carro med sin Troya (också staff).. Det är så kul för trots 5 kampisar och en chihuahua så var det inga problem. Det är alltså inte omöjligt! Och dessutom så är alla (förutom Eddie) tonåringar..
Sen var det en som inte kunde sköta sig och fick åka in i bilen.. Gissa vem? Eddie såklart ha ha lite ironiskt av 5 kampisar och en vavva blir det han som åker.. Blondie (Martinas yngsta, 10 dagar yngre än Nova) löper och han var väldigt intresserad av henne, vi hade dessutom glömt hans koppel så det blev bilen.. Det är dags att klippa kulorna nu..
Vi tog tillfället i akt och satte Novas träning på test och hon kan! Trots alla sina favvo polare som sprang runt så kom hon på sina inkallningar varje gång.
Det känns så skönt för då vet man att vi kommit en liten bit på vägen, det ska nog bli hund av henne också:-D
Tog lite bilder men det blev inget, mest kul att se alla hundar som sprang runt.. 
Tänkte på en grej folk kan inte vara så rädda för våra hundar det var en lös hund som sprang fram till oss..


Det var svårt att få bild på alla vovvar men jag försökte så gott jag kunde


Martina dyrkade kameran dock :-D ha ha hon pratade med mig när jag fotade
men det ser ut som hon posear framför kameran








Ja det var allt från promenixen..

Kommentarer
Postat av: Martina

Man tackar för den vackra bilden på mig! Hahahaha! Fyyy fan vad jag ser ut... helt galen! Hade ingen anning om att du hade kameran... hade jag haft det så hade jag aldrig tittat bakåt ;-) Jag e väldigt kamerablyg, ni kanske förstår varför när ni såg bilderna... Jag blir ALDRIG bra på bild... ;-D

Tack för en trevlig tur, det gör vi snart igen!!

2009-03-13 @ 21:01:30
URL: http://martinamedflock.blogg.se/
Postat av: Hanna

Då har vi ännu en grej gemensamt, jag blir också jättekass på bilder :-)

2009-03-14 @ 16:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0