20 mars

Vilken tråkig fredag!
Känns som om man inte hunnit med ngt idag. Kollat lite efter en ny bil eller en gammal bil kanske är bättre att säga.
Vi funderar på att byta ner oss till ngt lite mer bensinsnålt, vi kör ju ändå en hel del. (Vi köpte bilen innan vi visste att vi skulle flytta ut hit, så att förbrukningen skulle vara låg var inte det viktigaste då) Vi provade volkwagens Lupo men vette fan, nerbytet känns kraftigt om man ska ha en sådan. Fast de 0,3 literna per mil låter lockande eller hur?
Nä blir nog något som inte känns som en leksak när man kör. Ska komma in en ny Yaris och Aygo i Toyotas sortiment snart, så väntar nog tills dess och  kollar in dem.
Sen har Tobbe spelat match idag. Det blev en förlust med  35-42 men han är glad lyckades göra hela 2 mål.
Också hade jag min träning. Jag körde iväg trots att jag inte alls var sugen. Väl där var det superkul men JOBBIGT!
Nu sitter vi hemma och försöker bestämma vilken film som visas ikväll på (som Tobbe kallar det) spelstationen. Imorgon ska vi självklart in och kolla på alla fina vovvar i malmö och kanske, kanske man hittar ngt fint att köpa ;-D
Ha det fint allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0