22 mars

Idag har jag gått en visning på Grandhotell i Lund. Arrangören Sara ringde för någon vecka sedan och frågade om jag ville gå en visning för Scardia i malmö. Det är ett svensk/italienskt märke som riktar in sig på skor och väskor. Jajemänsan blev mitt svar, jag ÄLSKAR skor (och väskor). Tyvärr var skorna sena i leveransen så det blev bara väskor. Jag hade aldrig hört talas om märket förr men nu gillar jag det riktigt mkt. Det är som sagt ett svensk/italienskt märke. Designern kommer från Italien, bor i Malmö och tillverkar alla sina produkter i Italien. De är jättefina! Alla väskor och skor är handgjorda i kalvskinn och det finns bara ett fåtal av varje produkt, vissa bara ett exemplar. Superfina men inte överdrivna i pris. Den dyraste väskan kostar runt 3500, jo det är dyrt men med tanke på vad man får för pengarna och vad liknande grejer kostar så känns det rimligt.. Det var väldigt annorlunda att visa en väska! Mkt lättare med kläder men kul att prova ngt nytt.. Vem vet kanske jag får visa lite mer väskor för tjejrna från butiken var supernöjda och frågade efter mitt nr och om de fick ringa om de ville ha hjälp.. Tog lite bilder..

Såhär fin var salongen vi gick i..

De här 2 av väskorna fastnade jag riktigt för. Den oxblodsröda var riktigt fin men tung.

Fanns ju inga fina kläder att fota men jag tog en bild av mitt smink och hår.

Jag blev imponerad av hur fint de lockade nacken, jag har typ 2 cm långt hår där. (trodde inte ens det gick)



Sen under kvällen var vi var hos Tobbes kompis(Petar) med Nova. Hon har aldrig varit där innan men hon var jätteduktig! Inget överdrivet stirr. Hon hälsade på folket sen lugnade hon sig, nosade lite, satt lite i knäet (Petars) och till slut gick hon och la sig.. Nu ska jag ta det lugnt :-D Godnatt..

Kommentarer
Postat av: Erica

vad snygg du blev! håret e jättefint!!

vart har du beställt dem snygga halsbanden till nova!

2009-03-25 @ 12:38:49
URL: http://ericasfamilj.blogg.se/
Postat av: hanna

tackar, tackar. tyvärr så kan man inte ta åt sig äran, tänk om man hade kunnat fixa till sig sådär själv! lide snygg man hade varit hela tiden;-) de är ifrån minxdesign.se. hon har massa olika tyger, band och texter i olika färger, så får man klicka ihop hur man vill ha det. kostar 250 för halsband och frakt.

2009-03-25 @ 12:56:50
URL: http://novasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0