Halsband

Nu har det äntligen kommit, och det efter många om och men känns det som..
Vi beställde först ett halsband sen när det kom var det fel mått på det och fel telefonnummer. Sen blev det inte riktigt som jag tänkt mig med tyget och så, så jag passade på att byta utseende på det nya halsbandet men det tog en j*vla tid innan det kom men nu är de här!! Det nya tyget var inte heller riktigt som jag trodde men men vad kan man göra..
De blev fina iallafall..

Halsband nr 1




Halsband nr 2





Ha ha det tog tid innan jag fick någon vettig bild på Nova i sitt nya halsband hon tyckte inte det var kul..

Hon hänger med huvudet

eller lägger sig ner

eller ta benet och tugga lite






Eller försöker hon krypa upp i knäet, ja allt möjligt för att slippa. Har nog nästan 10 sådana bilder..

Kommentarer
Postat av: Martina

Hoppas att Adonis inte lämnade för många tandmärken i Novas nya fina halsband efter deras busstund... :-/

2009-03-15 @ 18:12:52
URL: http://martinamedflock.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha ha nejdå, det blev nog inte ett enda faktiskt:)

2009-03-15 @ 21:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0